Jak lze za 32 haléřů
získat nové zákazníky

 

Chce to kreativitu a příběh, 
který si lidé pamatují

Luková – Kostel sv. Jiří

Může chátrající kostel vést úspěšnou kampaň?

Kostelu sv. Jiří se to podařilo díky originálnímu řešení od AEČKA.

Základem byla pečlivě připravená strategie a silný příběh, který lidé nevnímali jako reklamu.

Kostel sv. Jiří potřebuje

přitáhnout více zákazníků

Luková – kostel sv. Jiří je tajemné místo s velmi smutným osudem.

Památka s působivou historií je téměř v havarijním stavu a kvůli nedostatku financí ji není možné zvelebit tak, jak by si zasloužila. Proto je důležité přilákat do kostela více turistů.

Součástí kostela je umělecká expozice Jakuba Hadravy, který se snaží pomocí neobvyklého díla oživit dění kostela, aby získal finance na jeho přestavbu.

Naším cílem bylo pomoci rozšířit povědomí o této zapomenuté památce.

Přivede Vám dobrý příběh více nových zákazníků?

Podle našich zkušeností – určitě ano. Proto jsme připravili velmi inspirativní kampaň “Luková – Kostel duchů, v němž odpuštění hledají pouze neživí”.

Návštěvník památky kostela sv. Jiří je většinou uživatel, který miluje cestování a hledá inspirace, kam na výlet či na víkend.

Zvolili jsme naprosto originální řešení a dojemný příběh chátrajícího kostela jsme odvyprávěli na cestovatelském portálu. Unikátní stránku jsme  propojili se zdařilým vizuálem reklamy na Facebooku doprovázené textem.

Díky strategii, kterou jsme pro kampaň kostel sv. Jiří připravili, nevnímali uživatelé internetu příběh jako reklamu.

Zákazníci hledají inspirace

online, až poté dojdou k Vám

Co mají společného firmy, hotely, restaurace, poskytovatelé služeb, provozovatelé atrakcí či destinace, které u zákazníků uspěli?

Snaží se lidi zaujmout nebo jim poskytnout užitečné tipy.

Konkurence na internetu je velmi silná a zákazník rád nakoupí u někoho, kdo mu nabídne něco navíc.

Vyplatí se řešit strategii?

Určitě! Strategie Vám pomůže definovat cíl.

Strategie, kterou jsme hned na začátku pro kostel sv. Jiří pečlivě připravili, nám pomohla ujasnit jak a jaké uživatele chceme oslovit, a co uděláme proto, abychom je zaujali.

Pro každý obchodní cíl existuje jiná strategie. Jedná se o hru, kterou by každá firma měla hrát jinak.

Díky internetu můžete získat stovky objednávek za noc anebo vyhodit deseti tisíce za něco, co nemělo žádný efekt.

 

47 596 oslovených lidí za pouhých 886 korun

V inspirativní brandové kampani, kterou jsme vymazlili od samého začátku, se z Facebooku na unikátní stránku neskutečně silného příběhu, který byl zahalen mystikou, prokliklo až 2786 lidí.

Náklady za proklik na stránku pouze 32 haléřů!

“Neocenitelné na Aečku jsou jejich praktické zkušenosti, skvělé nápady a maximálně profesionální přístup. S potěšením je velmi rádi doporučíme. Originální, účinné a velmi efektivní řešení”.

 

Petr Koukl, Luková – Kostel sv. Jiří

Líbí se Vám naše řešení?

Najdeme originální způsob, který pomůže i Vám.

Napište nám>

Pojďte s námi uspět!

NAŠE KANCELÁŘ

AE s.r.o., Jamborova 32
615 00 Brno

T: +420 777 447 477
E: info@aecko.cz

SÍDLO FIRMY

AE s.r.o., Charbulova 105
618 00 Brno

IČ: 25 55 91 33
DIČ: CZ 25 55 91 33

Naše kancelář